zondag, november 27, 2005

Nieuwe site

Zo eindelijk weer 's even tijd om iets te posten, ben druk met podcasten bezig, en met een nieuwe site voor alle nieuwtjes en podcasts en heb er veel lol in, ben nog aan het uitzoeken waar ik dat allemaal mee ga maken, WordPress of Mambo, als ik daar uit ben, ga ik aan de slag.
Deze week de 3e StamPodCast opnemen, daar heb ik weer lekkere muziek voor gevonden op Garageband en op de podsafemusicnetwork
Heb het geluid ook beter onder de knie, en ik ga Castblaster gebruiken, dus dat is ook allemaal weer goed voor elkaar.
Dit was het even voor nu.
O nee er was nog iets, ik loop er over te denken om StamPodCast een keer in het Engels te doen en ook om een Promo'tje te gaan maken, in het Engels en in het Nederlands.
Hier kun je m'n podcast luisteren of downloaden, en je kunt je er zelfs op abonneren ook via iTunes