dinsdag, november 01, 2005

Ook mooi


Peizermade
Originally uploaded by Gerchiro.
Deze vind ik ook erg mooi met die bloemetjes op de voorgrond, het is trouwens echt te gek lekker weer voor eind oktober, van mij mag het nog ff zo blijven.
Chica is vandaag weer naar school, de herfstvakantie zit er weer op, maar ze had er wel zin in.
Gerda en ik beginnen deze week ook weer met trainen, dat was er de laatste tijd een beetje bij in geschoten.
Daar heb ik ook wel weer zin in, het oude lijf weer in beweging brengen, zodat we weer in conditie zijn om te doen wat we doen, Klik in de zijbalk op Clinch om te zien wat dat dan is wat we doen.
Verder komt het plan om een podcast te gaan maken ook steeds dichterbij, ik probeer Gerda er ook bij te betrekken, en wat ik/we er in willen begint ook vorm te krijgen.
Jeugdcircus Santelli heeft ons ook weer gevraagd om te filmen bij de premiere, en dan mogen we daar ook weer een demo en een glad lopende montage van maken, leuk.